به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه و الله دختران را رحمت خداوند برای پدر و مادر بیان می‌کنند و می فرمایند: «چه خوب فرزندانی هستند، دختران با حیا؛ هر کس یکی از آنان را داشته باشد خداوند آن دختر را برای او مانعی در برابر آتش دوزخ قرار می دهد».

دختران عفیف و محجبه نه تنها برای پدر و مادر خود سپری مستحکم در برابر آتش عذاب هستند؛ بلکه چنین دخترانی از مهم‌ترین ارکان تمدن سازی در جوامع بشری هستند به همین دلیل است که شیطان، استکبار جهانی و طاغوت ها، همواره حجاب و عفاف را مورد هجمه و حمله قرار داده‌اند تا به واسطه بی‌حیا کردن زنان، جوامع بشری را در معرض سقوط و گرفتاری در دام شهوات قرار دهند تا به واسطه حاکمیت شهوات برجوامع و زایل شدن و نابودی عقل بتوانند بر جوامع و مردم به راحتی حکمفرمایی کنند.

به همین دلیل هم زمانی که رضا شاه پهلوی برکشور مسلط شد برای اینکه بتواند بی لیاقتی، بی‌سوادی و بی دینی خود را پنهان کرده و بر مردم به راحتی حکومت کند اولین چیزی را که مورد هجمه و حمله قرار داد و به شدت با آن به مقابله پرداخت مقوله حجاب و حیای بانوان بود و حتی زمانی که سه هزار تا پنج هزار نفر از مردم با بصیرت مشهد در مسجد گوهر شاد برای دفاع از حریم حجاب و عفاف در مقابله با قانون کشف حجاب به پا خاستند و قیام کردند آن‌ها را به خاک و خون کشید و در گور دست جمعی دفن کرد تا با ترویج بی حجابی و بی‌حیایی و حاکمیت شهوات برجامعه و در پناه زایل شدن عقل و خرد انسانی بتواند به راحتی مردم و کشور ایران را با حامیان انگلسی و غربی خود چپاول کند.

حتی پس از انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی همواره حجاب بانوان ایرانی را مورد هجمه قرار داده و با استفاده از لفظ حجاب اجباری و اینکه حجاب مانع پیشرفت بانوان می‌شود به دنبال این موضوع بوده که با از بین بردن حجاب در جامعه ایران مانع توسعه تمدنی ملت و کشور ایران شود چرا که ملتی که شهوات بر آن حاکم شده و گرفتار غنا، بی بندباری و مشروب شود هرگز نخواهد توانست پیشرفت کند.

بر همین اساس است که پس از انقلاب امام خمینی و امام خامنه ای تأکید ویژه ای بر مبحث معرفی حجاب اسلامی و حیا در جامعه جهانی به بانوان دارند و همچنین ۲۱ تیر ماه همزمان باسالروز شهادت مردم بصیر مشهد در مسجد گوهر شاد به عنوان هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده است.

واحد حافظان حریم اداره رواق خواهران آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با دهه ولایت و هفته حجاب وعفاف به منظور گرامیداشت دهه ولایت و هفته حجاب و عفاف غرفه « دختران بانوی بهشت» را در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برپا کرده است.

این غرفه در حجره ۲۵ صحن امام رضا علیه‌السلام آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برای دختران نوجوان و جوان باهدف پاسخگویی به شبهات مرتبط با حجاب و عفاف برپا شده و برگزاری نشست های معارفی و سلسله سخنرانی‌های مرتبط با عرصه حجاب و عفاف و مبحث ولایت ائمه معصوم علیه‌السلام بخشی از برنامه‌هایی است که در این غرفه از سوی استادان و مبلغان برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

این غرفه از ۲۱ تیرماه فعالیت خود را آغاز کرده و تا ۳۱ تیرماه همه روزه از ساعت ۱۸ الی ۲۲ پذیرای دختران نوجوان و جوان خواهد بود.

برگزاری مسابقه، اهدای جایزه و قرعه کشی فیش غذای تبرکی بخشی از مراسم اجرایی در این غرفه است.