به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور در گفت و گویی اظهار کرد: سفیران کریمه در ایام رحلت شهادت گونه حضرت معصومه سلام الله علیها با محوریت شعار «سلام ای دختر موسی بن جعفر؛ در امتداد یاری» در ۱۰ استان کشور برنامه های متنوعی را اجرا خواهند کرد.

وی افزود: ۱۲ کاروان از سفیران کریمه در استان های سیستان و بلوچستان، تهران، اصفهان، لرستان، یزد، هرمزگان، مازندران، مرکزی، بوشهر و کردستان حضور یافته اند ودر ۵۴ شهر و شهرستان برنامه های فرهنگی و کمک رسانی را انجام می دهند.

رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه هر کاروان سفیران کریمه شامل سخنران، مداح و خادمان حامل پرچم متبرک حضرت معصومه سلام الله علیها هستند، ادامه داد: حدود ۱۷۴ برنامه در این سه روز شامل حضور در بیمارستان‌ها، برنامه‌های رسانه‌ای، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با ائمه جمعه، تکریم خانواده شهدای مدافع سلامت توسط سفیران کریمه انجام می شود.

وی با بیان اینکه رویکرد برنامه های امسال سفیران کریمه خدمت رسانی و یاری گری است، گفت: ازدیگر فعالیت های سفیران کریمه در استان ها برگزاری مجالس عزاداری در حاشیه شهرها و مناطق محروم به همراه توزیع متبرکات و سبدهای معیشتی و بسته های گوشت که توسط خود میزبان‌ها تهیه شده است می باشد.

بهشتی‌پور ادامه داد: در چند شهر هم نانوایی‌ها هماهنگ شده که در روز رحلت شهادت گونه بانوی کرامت به صورت رایگان توزیع نان داشته باشند.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به اینکه اولین اعزام بعد از شیوع کرونا بوده استقبال خوبی از سفیران کریمه در سراسر کشور شده است، گفت: از جمله برنامه های ویژه امسال حضور در مناطق اهل سنت سیستان و بلوچستان و کردستان بوده و سفیران کریمه در مراسم تشییع اولین شهیده تفحص شده دفاع مقدس در استان کردستان هم حضور داشتند.