به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، کمال ثریا اردکانی در گفت‌و‌گویی از برنامه های اداره بین الملل آستان مقدس بانوی کرامت در دهه کرامت خبرداد و گفت: شب میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها از ساعت ۲۱ تا ۲۳ مراسم جشن و سرور به زبان عربی در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین مراسم جشن اردو زبانان مقیم قم نیز در روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می شود که این مراسم از ساعت ۱۸ تا ۲۰ ویژه خواهران و از ساعت ۲۱ تا ۲۳ ویزه برادران است.

رئیس اداره امور بین الملل آستان مقدس فاطمی گفت: ویژه برنامه های معارفی ویژه نوجوانان دختر و پسر اردو زبان در جمعه ۱۳ خردادماه و ۲۰ خردادماه از ساعت ۸ تا ۱۳ در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به مناسبت میلاد امام رضا علیه السلام نیز در شب میلاد مراسم اردو زبانان و در شام میلاد مراسم عرب زبانان بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

اردکانی افزود: اداره امور بین الملل آستان مقدس فاطمی در دهه کرامت به تولید محتوای فضای مجازی به زبان های عربی، اردو، تایی، آذری و انگلیسی برای پخش از شبکه های اجتماعی آستان مقدس فاطمی می پردازد.

وی گفت: یک وبینار حضرت معصومه شناسی نیز با مشارکت آستان قدس رضوی در روز سه شنبه ۱۰ خرداد از ساعت ۱۷:۳۰ همزمان با شب میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها به زبان انگلیسی برگزار می شود که از بستر صفحات مجازی آستان مقدس حضرت معصومه و آستان قدس رضوی منعکس خواهد شد.