به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آموزش تلاوت تقلیدی قرآن کریم در قالب کلیپ‌های ویدیویی چند دقیقه‌ای به همت مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت برای علاقه‌مندان سراسر کشور به صورت هفتگی در کانال مرکز در حال برگزاری است.

در این دوره آموزشی که هر هفته در روزهای سه شنبه در کانال مرکز بارگذاری می‌شود، فراگیران و قرآن آموزان با تدریس روح الله آقایی قاری بین المللی قرآن کریم، سبک تلاوت استاد صدیق منشاوی را فراگرفته و با تلاوت فرازهای قرآن به سبک این قاری برجسته بین‌المللی آشنا می‌شوند.

در این دوره آموزشی ویدیویی استاد با حضور فراگیران و قاریان نوجوان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) سبک تلاوت و قرائت و همچنین نکات خاص در قرائت و تلاوت استاد منشاوی را برای فراگیران بیان کرده و پس از آن فرازهای مختلف قرآن کریم برای فراگیران به سبک استاد منشاوی تلاوت می‌شود.

در فصل اول این دوره آموزشی فرازهای سوره حمد و بقره برای فراگیران تلاوت شده و فراگیران با عضویت در کانال مرکز می توانند از این دوره آموزشی به صورت رایگان بهره مند شده و در آزمون‌های مرکز شرکت کرده و گواهينامه پایان دوره دریافت کنند.

لازم به ذکر است، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در قالب طرح مدرسه تلاوت، سبک‌های مختلف قرآن کریم را در قالب ویدئو کلیپ های چند دقیقه ای با حضور اساتید و قاریان برجسته ملی و بین مللی با همراهی قاریان برگزیده و برتر کودک و نوجوان مرکز به علاقه‌مندان عرصه های حفظ و تلاوت قرآن کریم آموزش می دهد.