به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، دکتر نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار با آیت‌الله سعیدی خدمت به مردم عزیز کشورمان را افتخاری بزرگ توصیف نمود و اظهار داشت: این بانک با ۵۵ میلیون مخاطب بیشترین گستره مخاطبانی را در خدمت به مردم و دولت به خود اختصاص داده است.

 وی بانک ملی را یکی از درگاه‌های ارزشمند خدمت‌رسانی دولت به مردم برشمرد و با بیان این که در کنار فعالیت‌های مالی و بانکی در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی و رویکردهای فرهنگی اقدامات ارزشمندی را رقم زده‌ایم، اظهار داشت: خدمت به مردم در حوزه‌های مختلف زیستی مهم‌ترین رسالت بانک ملی ایران است.

 مدیرعامل بانک ملی توجه ویژه به ۵۵ میلیون مشتری بانکی را در خدمت‌رسانی بسیار مهم ارزیابی نمود و با بیان این که در سال گذشته، بالغ بر ۵ همت تسهیلات در حوزه قرض‌الحسنه به ۴۰۰ هزار نفر اعطا شد، خاطرنشان کرد: بانک ملی ایران در دوران جدید مدیریتی دولت سیزدهم اعطای تمام تسهیلات را مبتنی بر تحولات صنعت بانکداری و به‌صورت غیرحضوری دنبال و ارائه خدمات بهتر و راحت‌تر به مشتریان را هدف‌گذاری نموده است.

 نجارزاده گزارشی از ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه در نظام بانکی بانک ملی ارائه و با بیان این که به جرات می‌توان گفت، تأخیر و بدهی تسهیلات قرض‌الحسنه در حد صفر است، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم منابع راکد بیشتری را به چرخه خدمات‌دهی برگردانیم.

 مدیرعامل بانک ملی ضمن اشاره به ممانعت بانک ملی بر دوری از بنگاه‌داری، گزارشی از واگذاری ۳۶ همت از دارایی‌های مازاد بانک ملی در یک سال گذشته ارائه نمود و ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم در سال جاری ۵۰ همت از دارایی‌های مازادی بانکی را واگذار و وارد چرخه خدمات مالی نماییم.

 وی با بیان این که در واگذاری دارایی‌های بانکی سیاست‌ها بر محوریت واگذاری به مردم دنبال می‌شود، اظهار داشت: افزایش توان خدمات‌دهی در راستای برطرف‌سازی مشکلات و نیازهای مشتریان و ارائه تسهیلات خورد بیشتر به مردم، از جمله رویکردهایی است که ناظر به منابع موجود وارد چرخه تسهیلات‌دهی شده است.

 دکتر نجارزاده در پایان گزارشی از طرح‌های توسعه‌ای کشور و میدان‌داری بانک ملی ارائه نمود و سرمایه‌گذاری در امور زیربنایی را بسیار مهم توصیف و ابراز داشت: بانک ملی ایران توانست با اصلاح ساختار و انضباط مالی برای نخستین‌بار در سال گذشته مصوباتی اخذ و ۲۵ همت از سرمایه خود را افزایش دهد.