به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدی ظهر امروز در آیین اختتامیه برنامه‌های قرآنی مجتمع فرهنگی تربیتی پره سر که با حضور آیت‌الله سعیدی در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر برگزار شد، ضمن ارائه گزارش از مجتمع فرهنگی و تربیتی  آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) در پره سر ابراز کرد: ۱۲۰ قرآن آموز در ماه مبارک رمضان در این مجتمع فعالیت می‌کردند.

وی بابیان اینکه قرآن آموزان مجتمع کریمه اهل‌بیت (س) در پنج گروه تقسیم‌بندی شده‌اند، افزود: در ماه مبارک رمضان قرآن آموزان در پنج گروه بانوان، نوجوانان، خردسالان، نوجوانان پسر و جوانان به‌جز خوانی قرآن کریم پرداخته‌اند.

مهر علی گواهی، مدیر مجتمع فرهنگی و تربیتی  آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) نیز در این مراسم وحدت مردم ایران را مثال‌زدنی دانست و اظهار داشت: این وحدت به برکت نظام مقدس اسلامی در جای‌جای کشور رقم خورده است.

وی بابیان اینکه نام حضرت معصومه سلام‌الله علیها در شهرستان رضوان‌شهر تداعی‌کننده همه زیبایی‌های این شهر است، افزود: شهرستان رضوان‌شهر با حدود ۸۰ هزار جمعیت در غرب استان گیلان واقع‌شده است که نام  کریمه اهل‌بیت (س) برای مردم این شهر مقدس است.

مدیر مجتمع فرهنگی و تربیتی  آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) در پره سر از برگزاری فعالیت‌های ماه مبارک رمضان در مجتمع فرهنگی تربیتی پره سر یاد و خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی مطلوبی در ماه مبارک رمضان با تلاش مدیران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) در این مجتمع برگزارشده است.

وی به فعالیت‌های فرهنگی مساجد رضوان‌شهر اشاره و تصریح کرد: شهرستان رضوان‌شهر دارای ۱۲۰ مسجد است که اغلب این مساجد فعالیت آن‌چنانی ندارد درواقع فعالیت‌ها بسیار کمرنگ است، اما آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س)  فعالیت‌های بسیاری را در مساجد این شهرستان انجام داده است.(p2)