به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها همزمان با ثبت نام ترم پاییز به نوجوانان و علاقه مندان به ثبت نام در دوره های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت خدمات مشاوره ای ارائه می کند.

نوجوانان و قرآن آموزان علاقه مند به ثبت نام دوره های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث با عضویت در کانالhttps://eitaa.com/joinchat/681115825Cea1adffaed می توانند از خدمات مشاوره ای اساتید به صورت رایگان بهره مند شده و پاسخ پرسش های خود را دریافت کنند.

اساتید پاسخگویی و مشاوره به صورت آنلاین به پرسش های قرآن آموزان در موضوعات روش های حفظ قرآن کریم، اصول کلاسداری عمومی، اصول کلاسداری اختصاصی خدمات مشاوره ای ارائه خواهند کرد.

خدمات مشاوره و پاسخگویی درکانال با حضور حجت الاسلام علیرضا نجفی، حجت الاسلام محمد صادق صاحب هنر و حجت الاسلام مجتبی شغلی انجام می شود.

همچنین اساتید به پرسش های نوجوانان پسر برای ثبت نام در رشته مداحی نیز پاسخ خواهند داد.

لازم به ذکر است، علاقه مندان با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث به آدرسhttps://qhkarimeh.ir می توانند همزمان با ترم پاییز به صورت حضوری، آنلاین، مجازی، آفلاین، تلفنی، ویدوئوی و غیرحضوری از سراسر کشور در دوره های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث ثبت نام کنند.

همچنین امکان ثبت نام برای مسلمانان سایر کشورها نیز در دوره های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث به صورت مجازی و برخط امکان‌پذیر است.